Norge Bloggen part 29

20/12
sista torsdagen i Norge avklarad.. packat ihop det mesta här, städat lägenheten och skruvat på takbox jäveln igen..
sista adjö till kära familjen solheim på ett tag, imorgon blir det julmat på jobbet och mer eller mindre chillande med mina nyfunna vänner.. lite tråkigt att tänka att man förmodligen inte kommer se dom igen.. men men.... vem vet vad som händer i framtiden... hade jag fått chansen att stanna en vecka till hade jag skattat högt och sedan bestämt tackat nej!!!

kommer väl en utvärdering av mina härliga 4 månader i grannlandet, men det blir först när jag är hemma i goa gamla Sverige igen..
för detta är mina sista rader jag skriver i Norge, detta året. avslutningen sker som sagt på hemmaplan!!!
fuck this shit!!!! nu åker vi hem!!!!

peace out!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0