Norge Bloggen part 6

Jag har kommit fram till att min kropp och hjärna måste vara inställd på att när väckarklockan ringer så sjunker eneginivån till -100.. vaknade till typ nån minut innan klockan skulle ringa.. inte så farligt.. har vaknat självmant hyfsat tidigt några mornar, satte klockan mest så jag inte skulle försova mig..
det var väl inte så jag hoppa upp och sprang ett varv runt huset men kände mig ändå ganska pigg.. men när klockan väl ringde.. då rasade all energi jag samlat ihop..
aaaa, gott om tid tänkte jag o satte om alarmet dryga 20 min framåt.. somnade aldrig utan va typ halv vaken.. men ändå sjukt trött... alarmet ringde igen.. palla gå upp tänkte jag...
men typ 15 min senare lyckades jag palla mig upp iaf... hade jag inte satt alarmet hade jag garanterat varit mer pigg..
hur som helst... upp o käka frukost och göra sig i ordning. kolla kartan sista gång och vad människan heter så inte e helt lost... Nikko blev superglad när jag gick ner för trappan, trodde vi skulle gå på tur stackarn.. blev sååå besviken när jag stängde dörren och han fick sitta kvar med sitt koppel brevid sig.
in i bilen o brumma iväg till Parkgata 3. vägen jag planerat o ta sket sig totalt för där va stängt så kom inte förbi.. men lyckades ändå lokalisera byggnaden så va inga problem!!!!
tillsist kom jag fram till Lisa på proffice! snackade lite allmänt om mig och vad jag kunde tänka mig o jobba med..
undrade vad jag tyckte om fysikt arbete och om jag va rädd för att bli skitig.. när hon förstod vad jag jobbat med innan så förstod hon att det va nog inga problem!!! en annan e ju van vid att torka skit o slåss var o varannan dag så!!:)
ett foto senare och jag var på väg tillbaks mot kyrkjehaugen igen för o ringa snubben på det andra företaget.
( tog först nikko på en promenad så han blev glad. börjar nästan bli lite polare med den hunden nu!!

tror dom har väldigt mkt o göra på det stället jag försökt ringa till.. han vill inte ens svara idag...
ringt o ringt men inget svar... får väl sätta klockan imorrn o göra nytt försök ; )

peace out!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0