Bloggen lever!!!!

13/1
Norge bloggen är död o begraven. Men "greenmile" lever än. tänkte göra ett försök att fortsätta hålla bloggen vid liv även om jag nu inte har ett lätt enformigt jobb att gnälla på!! i norge var det lättare att hitta saker att skriva om.. har inte ritkigt kommit fram till vad jag ska skriva om nu när jag är hemma igen för att ha något vettigt att skriva om... just nu händer det liksom inte så jätte mycket av stort intresse i mitt liv... letar lite efter en bil så jag kan ta mig till jobbet när jag väl börjar jobba igen... lite roligare att leta nu när man har lite mer pengar att lägga och inte behöver begränsa sig till annonser som innehåller fraser som "bara lite rost" eller "tvåa på besiktningen"..
ska rota fram mitt betyg från gymnasiet som jag har gömt på något väldigt bra ställe för att det inte skulle råka illa ut.. annat problem är, väl inget problem direkt utan mer ständig irritation.. jag som många andra har en profil på facebook. perfekt för att hålla kontakt med vänner som är spridda både i sverige o andra delar av världen.. men ett ständigt stigande indroppande antal av dessa jävla kedjebrev börjar gå mig rejält på nerverna!!! sjukt i-lands problem ja... känner hur jag bara på några veckor gick från att i Norge klaga på enformigt jobb vilket bokstavligt bröt ner min rygg eller regn/snöstorm och 40 grades kyla man fick utstå till och från slitgörat.. men men.. vad gör man... människan ständiga jakt på att hitta nåt att klaga på fortsätter!!!

och efter månaders orolig nattsömn kom så tillslut det defenitiva beslutet!! kungen stannar det kommande guldåret 2008!! alltid lika kul att läsa om alla "fotbollsexperter" runt om i Sverige som klankar ner på Henke och säger att han är slut och inte tillför något överhuvudtaget.. han hade kunnat gå till vilken jävla klubb han vill... (fråga bara sir Alex t.ex.) avundsjuka i svenskarnas renaste form!!!
Henrik Larsson fortsätter alltså på elitnivå ytterligare en säsong.. och direkt börjar snackat om att han ska återvända till landslaget och Lagerbäck går ut och säger att han kanske slår en pling till the one and only...
för en gångs skull så håller jag med patrik ekwall.. det kommer inte särskilt mycket vettigt ur denna man som tror han är 25 år yngre än vad han egentligen är med glitter i håret och hatten på svaj.. men nu har han faktiskt rätt...
visst hade henke rockat i landslaget. absolut!! men är det ionte redan svårt för unga svenska spelare att slå sig in i landstruppen... lagerbäck vill ju ha sitt gamla goa gäng som alltid har spelat!! att ta in henke gör ju inte saken lättare för t.ex. Marcus Berg...
länk till ekwall: http://fotbollskanalen.se/ekwall/603554.html

och om ni ändå är inne på en rivals senaste blogg inlägg o kikar kan ni ju ta en titt på Daniel "come the fuck on" Anderssons senaste uttalanden... visst är han ärlig o frispråkig och det blev kanske lite missförstånd mellan intervjuad och intervjuare i hur mkt som skulle publiceras, men han gör ju det inte bättre i en klubb som redan har det ganska kaotiskt... lite får han fan tänka sig för... ärlighet är bra.. men formuleringarna kanske får övas lite till nästa gång...

övrigt... va o lira laserdoom med ett gäng polare igår vilket var ritkigt skoj!! aldrig spelat förr men det var faktiskt skitkul!! alla blir som förvandlade och det finns ingen nåd!!!! varmt rekomenderat alltså!! efter hårda strider blev det middag ute på stan vilket oxå var trevligt!! därefter valde större delen av sällskapet att tacka för sig och bege sig hemmåt medan jag o Dan festa loss bland gamla och nya bekantskaper!!
snart sista veckan på min tjänstledighet... sen återkomsten till örta.. återställa ordinngen så att säga...
gäller o njuta så mkt som möjligt.. vet aldrig när man är ledig en hel veckan nästa gång....

peace out!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0