Norge Bloggen part 30

1/1
nytt år och varit tillbaka i Sverige nu dryga veckan.. vägen tillbaka söderut gick delvis smärtfritt...
körde ju på natten så lugnt med trafik o så.. så allt flöt på bra!!! enda problemet var att vår ac la av... ingen värme alls i bilen när man kör över fjällen mitt i vintern var minst sagt lite kyligt!! men va fan.. bara dra på en tröja till!!
jag är annars inte mkt för vinterväder.. att det var lika kallt inne i bilen som ute hjälpte ju inte heller precis.. men går inte att komma ifrån att köra uppe bland bergen och precis allt är vitt är en vacker syn!!

hemma i Sverige, julafton var trevligt!! träffa familj o släkt igen!! god mat o dricka! fina klappar blev det i år oxå så var kanon!! juldagen samlades större delen av vanliga festar gänget.. skoj o träffa alla dom igen oxå!!
båstad o pepes var planen för kvällen. boka ett bord för en nätt liten summa så gled vi förbi kön o champis o helrör stod på bordet!! lyckat det oxå!! massa folk man inte sett på länge!!!
efter att inte ha fått festa rejält med gänget på 3,5 månad blev det rätt bra ös på allihop!!! den festen följdes upp igår av nyårs party på herrgården igår!! middag på stora menlösa med massor av trevligt folk, en del gamla bekantskaper men många nya oxå! riktigt bra ös där oxå!! mkt lyckat!! bästa nyår sen länge länge!!!

så nu är det bara att fortsätta njuta av ledigheten. blir inget Norge igen.. en bra erfaranhet och ångrar inte att jag åkte upp. men 3,5 månad får räcka.. känner att man har gjort sitt däruppe och nu är det dags för nya grejer!!
så ledig en 20 dar till innan tillbaka till örtagården. innan dess ska jag hinna med och festa nån gång till, kanske dra iväg på en sista minuten trip nånstans.. bestämma mig om jag ska läsa upp nåt mer ämne för o slutligen söka in till nån skola till hösten. så har tillsist kommit till den punkten som jag har väntat på. få tillbaka lusten att plugga igen. och efter limmat frigolit i 3 månader har jag nu gjort det :)

så... därmed är Norge Bloggen över. tjäna kanske inte så mkt pengar som vi hade trott, men en erfaranhet rikare och ganksa skönt att komma från allting och testa lite nytt!! var alltså helt klart värt o frysa lite och käka fiskpinnar och nudlar ett tag!!!

får väl se om det blir nåt vidare bloggande.. men i så fall blir det andra rubriken än "Norge Bloggen"
lev väl därute och ha ett bra 2008!!!

peace out!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Björn

Jo låt bloggen leva !!!!

2008-01-10 @ 20:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0