Ett bra dygn!!

Måste säga att det senaste dygnet varit helt okej....
Möte med kultingarna, ett bra möte igen!! Vi börjar bli bra på det här!! Alla glada och galet effektiva. Lite allmänt skitsnack och skratt innan vi packa ihop!! Laddad till tusen knalla bort till Hemköp för lite gott inköp. Helsingborgs allsvenska premiär var bara nån timme bort!!
Tillbaka i lägenheten, köpte matchen på nätet. Dyrt.. 100 spänn men smidigt och lätt värt det!!!
Chips och annat gott, datorn inkopplad på tv´n, trevligt sällskap och matchen var igång!! Har ju tidigare varit smått orolig för premiären.. Startelvan gjorde mig ännu mer nervös. Talang i massor men galet ung och oprövat. Men det gick ju jävligt bra!!
För vara premiär är jag väldigt nöjd!! Pär i målet var grym!! Hela defensiva som varit stora orosmolnet visade sig funka bra!! Lite osökert och nervöst men det funka!! Känns bra!!! Göteborg var bra.. Men Helsingborg var (inte förvånande) bättre!!!
Henke är kung, Lantz är straffmästare och jag är glad!!
Straff eller inte straff skiter jag i. Hade det varit åt andra hållet hade det blivit ett låååååångt inlägg om det. Men nu tänker jag mer.. domaren dömmer!! gjort är gjort och jag är nöjd!!!

En härlig sovmorgon innan seminarium vid ett. Negativt är att jag har massor att läsa... Positivt är att det snart är påsklov!!

GRYMT väder!!! i´m klövin it!!!

Slutligen fick jag äntligen deklerationspapper idag. 14300 in på kontot inom kort!! Heeelt okej!!!!:)





peace out!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0