Gott o blandat!!

Klarat mig undan att bli blåst nångång idag.. Får väl ses som en framgång..
Igår blev det ett kortare besök på HG och se ett gäng tappra kultingar knega runt!! oj oj oj vad dom slet!!! haha.. not.... ölen smakade gott iaf!!!:)

min cykel är fastlåst med dessis cykel... får väl snart ta tag i det o befria min tappra springare igen.. jävla dessi... fast skadar väl inte och promenera lite oxå om dagarna.. beach 2009!!!

appropå beach 2009!! jävla sängen.. sabla plankorna under sängen har börjat lossna.. överbelastning??
hur som helst!! Tim aka. martin timell skrider till verket och hamrar loss!! får bli och förstärkning så småningom.. klockan är kanske lite mkt att börja hamra nu.. hmm........

Hade ett riktigt bra möte idag med the kults, alla var pigga o glada. Mkt trevligt!!!!

Allt löser sig!!


Hitta inga nya bilder direkt efter en kort jakt.. Så under tiden jag får tag i nåt bättre får ni helt enkelt hålla till godo med lite äldre äventyr.. Och jag är ju inte den fotograferande typen direkt så snodde några från facebook...


En riktigt gammal rackare.. Party med tema super hjältar. Vi kom som "action team"
Ledda av the captain, Tim aka. Henrik Larsson!!
Blir inte vackrare än så här!!




Nästa maskerad. Denna gång från en fadders födelsedagskalas. Fick hemliga teman vilket resulterade i följande trio.
Christer Sjögren, Rödluvan och Dr. Alban!!





Slutligen delar av festeriernas festeri!! Eller ja... delar av kommande festeri iaf...
Kultingarna rockar!!! Oh yeah!!!!


Första april är över om nån minut. Klarat mig bra än så länge och så ska det förbli!!
Tack o god natt!!




peace out!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack tack trevligt trevligt, Dr Alban Haha.



Lasse

2009-04-02 @ 10:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0