2009!!!

Bloggandet har haft jul ledigt. Hoppas ni haft bra jul/nyår osv...
Själv va det 3 goa veckor i södern med lov. Första målet som lärare uppnått. Jullov.
Var länge sen man hade lov . Även om det blivit en del plugg och även lite jobbande.
Caset som jag ska ha fixat inför en kommande tenta fanns alltid o pilla med.. Plus då lite annat pluggande för kommande examinerande uppgift som jag skippa innan jul. Så finns alltid nåt att fixa med.
Sen lite jobb dagar tillbaks på Örta. Skoj att komma dit igen o se hur läget va. Var sig ganksa likt måsta jag säga... Men va kul o träffa folket och kidsen igen. Har saknat det lite, men samtidigt känner man att det va rätt att ta sig vidare...
Dock väcktes tankarna på vidare utbildning mot special lärare igen.. Får nog bli nåt sånt i en avlägsen framtid.. Men det är låååååååångt kvar till nåt sånt...
Har ju en bit kvar till "vanlig" lärare än....

Så sitter nu här i Linkan igen.. Tillbaks i lilla korridoren. Märker under följande dagarna vilka som kommer tillbaka.. Var några av utbytesstudenterna som skulle dra tillbaka hemmåt. Tysken vet jag iaf skulle dra tillbaka.. Va väl trött på system bolagets priser:)
Försöka få ihop allt så klara denna kursen, sen e det party party, börja ny kurs och sen då 1 februari äntligen dra till lägenheten. Nu när man är tillbaks på sina 20 kvadrat börjar man längta riktigt.. Men om en månad är man på plats!!
Sen plugga på som en galning så går det mot varmare tider. Sist jag jobba nu efter nyår och knalla ner till Örta vid halv nio på morgonen o frös halvt ihjäl... Då visste man att det blir inte bättre... Snart upp till kylan... Och att det kan bli så kallt är galet... Miljön går åt helvete.. Isarna smälter osv... Skicka dom till Sverige!!

Bloggen är tillbaka. 2009 here we go!!!




peace out!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0