Lägenhet!!!!!!!!

Jodå, kom hem från slöjd lektion igår... Kanske inte den största tillgången jag kommer ha i mitt framtida läraryrke men ändå... Gott sällskap iaf!! Kom hem och skulle spana in om jag fått nåt svar från lilla fransmannen.. Efter att ha bråkat med internet en sväng fick jag igång facebook.. Svar från fransmannen och det var inga problem med honom. Skulle maila studentbostäder igår eftermiddag. Så knalla ner till kontoret idag och nu va det inga problem!!! Efter att ha letat upp hans mail (deras mail tjänst är förmodligen lika bra som resten av företaget så tog en stund..)
5 minuter senare gick jag tillbaka mot lyan med nycklarna i handen!! Blev blåst av eniro.se så lägenheten låg inte där den visade sist jag undersökte saken (Ryd är ett jävla mysterium med gator och nummer.. noll logik där) Så lite äldre hus men va fan... En bra lägenhet med många möbler i bra skick så är perfekt!!! Börjat röja i lyan för flytt.. Va bl.a. borta o panta flaskor o burkar som samlats ihop här.. 65 spänn sitter alltid fint!! Finns kanske en Gud trots allt?!?!

Slutligen lästa jag precis att danmark offentliggör alla ufo rapporter man samlat ihop under åren...... Flygande tefat och små gubbar i massor... Min analys av det hela lyder snarare:
Det största beviset på att det finns intelligent liv ute i universum är att dom faktiskt inte har försökt ta kontakt med oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0