Väntans tider.....

Sitter här i väntans tider, lätt bakfull sen gårdagens [hg] besök... Väntar in lite olika besked som jag hoppas allihopa har positiv utgång.......

*Tentan.... Hur fan gick det med den skiten... Tror det inte finns nån jag pratat med som varit nöjd med den... Va lite kort om tid helt enkelt.. (speciellt när man inte har en dator) men resultatet borde komma snart och då är det fira eller ladda för omtenta....

*Visuella... Den sista examinerande momentet jag gjorde lite i efterhand.... Har inte fått nåt svar från läraren än men borde komma snart det oxå... Får skicka o påminna henne i värsta fall... Borde inte vara några större problem.. godkänd eller inte....

*Lägenheten........ sabla fransman.... Snubben lämnar in nycklarna och lämnar landet.. Går inte att få tag på människan... Och som sagt får jag inte ut nycklarna utan hans medgivande... Men ska bort till studentbostäder och gnälla på dom igen... Datumet är jävligt illa.... 2 feb vilket är det datum jag egentligen har tillgång till lägenheten ska jag ut på fältstudier i nån skola i goa gamla Tranås.... Och söndag är jag numera också delvis upptagen av diverse aktiviteter.....

*Läxmästeriet... En grupp utvalda individer på lärarprogrammet vars uppgift är att fixa fester och skoj aktiviteter för sina lärarkamrater... T.ex. under nolle-p hade dom en hel del aktiviteter med lekar, framträdanden m.m.
Var hur som helst på en intervju för att bli upptagen i detta fina sällskap... Fick iaf igårkväll ett samtal från en tjej i gruppen.. Eftersom en del läsare är lärare här uppe kan jag varken bekräfta eller förneka något då allt är hemligt fram till februari... Men mer info följer i en inte allt för avlägsen framtid...


Ska försöka samla kraft att börja röja i lite i lyan här... Fick en härlig lapp av studentbostäder... Var en kille här medan jag var på föreläsning och kontrollera så jag inte slagit ut en vägg eller nåt sånt... Skrev att lägenheten var godkänd och sen skrev han "lycka till med städningen"!!! Va fan!! Haha... kan ju tolkas........




peace out!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sölvesborgarna

Hej

Vad roligt att du komit igång på den nya terminen. Vi hoppas med dig att det bara blir positiva besked hela vägen.

2009-01-25 @ 20:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0