Tentaplugg!!!!

Tar en kortare paus från pluggandet för kortare uppdatering.. Ehm... Vad och säga om tentapluggandet.... Det går inte bra.... Man kastas mellan hopp och förtvivlan.. Från nåt håll hör man, "nä.. det är lugnt!!! bara improvisera hej vilt om du inte kommer på nåt vettigt så fixar det sig!!! Lättaste tentan nånsin!!"
Sen från nåt annat håll hör man " Kuggade massa folk förra året" "man ska referara till massa författare o grejer"

Man vet inte riktigt vad man ska förvänta sig alltså... Sen gör det ju inte saken bättre att dom gjort om hela tentan jämfört med tidigare år så har ingen aning om vad det blir för frågor.. Och eftersom dom tycker det är så jävla kul att problematisera allting här så blir väl frågorna dom mest kryptiska raderna världen har skådat!! En mänsklig men ack så irriterande sak här på universitetet är ju att det inte är en och samma lärare som rättar alla tentor av ganska självklara orsaker...
Men resultatet blir ju då att alla bedömmer olika beroende på vad dom tycker är okej.. Nån lärare säger att referenser är skitsamma.. Nån annan säger att det krävs att det finns referenser... Bara se tillbaka på mina tidigare tentor...
Första tentan fick jag mestadels beröm med ett G som resultat..... Andra tentan fick jag mestadels kritik (typ detta kunde utvecklats, kunde lagt till detta osv, vilket ju inte gick ifs eftersom sidantalet var fyllt till max...) hur som helst.. mest "kritik" där med ett VG som betyg....

Imorgon vid denna tiden har jag alltså förhoppningsvis svarat på 1 essä fråga (typ 2 sidors svar på det) och 3 kortare frågor(typ en halv sidas svar st) Ett gäng månaders arbete ska betygsättas på fyra timmar av mina svar på 4 frågor......
Ja herregud... hur ska detta sluta... Har ingen aning om hur många sidor det rör sig om som vi ska ha pluggat igenom för att kunna svara på dessa frågor.. Men i nästa kurs där det också är salstenta som gäller har vi i runda slängar 1525 sidor att dra igenom...  Underbart!!!!!!!!!!!!!!!!

Att skriva stort u i det annars underbara favorit ordet underbart är inte lika härligt längre.... Stora bokstäver skrämmer mig nu... Får bli ändring på detta.... G............ Gym..... Gynekolog.... Gördel..... Grymt!!!
Taget!! Där har vi ordet!!!!!

Helt enkelt GRYMT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imorrn gäller det mina vänner!!! Det kommer bli GRYMT!!!!!!




peace out!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: malin

Grymt är typ ordet ja!! Såklart du klarar tentan. Tänk piggt och låtsas!

2009-03-24 @ 22:20:44
URL: http://spindelut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0