Röd och blå!!!

"När jag var ung, och sakna vett"
jag fråga vem är nummer ett
Min far han sa att alla vet
Vi följer Skånes stolthet!
Vi är HIF!
 
Genrepet är nära för HIF.. Djurgården besöker Olympia och typ halva elvan är på landslagsuppdrag och dyl samt att tidigare träningsmatcher inte gått riktigt som önskat. Men jag är glad idag, trött är man efter introduktion till nya kursen 9,15 nere i stan men det funkar!! Känns som det kan bli en intressant kurs i vilket fall och om man skulle lyckas få ett G på senaste tentan så känns det riktigt bra!! Fick mer info om kommande val jag ska göra till nästa höst och känns som jag har det under kontroll.. Svenska får det nog bli.. Känns som ett bra ämne och hört att det är en schysst inriktning.. Plus att då har jag möjlighet att läsa vidare mot special lärare om jag nu vill göra det i framtiden.. Gå tillbaka och jobba med lite knepigare kids som jag gjort innan.. Så känns bra!!

Burit runt på en soffa genom centrum med joel idag oxå.. Bockat av det på listan oxå!! Folk tyckte det var väldigt kul och fick några roliga kommentarer!! Hedvig hade hittat en najs soffa på myrorna nere i stan som skulle upp till Ryd, inte en chans att vi skulle palla släpa skiten upp till Ryd så vi tänkte att buss är en bra grej.. Men nä.. Kinkiga busschaffisar ville inte plocka med en soffa så nästa lösning var elins bil.. Desvärre gick inte soffan in i bilen men tillsist löste vi det!! Skruva bort allt vi kunde från soffan, lasta in det i bilen och så tog jag och hedvig bussen med sits och ryggstöd! Denna gång var det inga problem!! Så ytterligare en historia att skratta åt på kommande fester!! Jävla studenter!!!

Hur som helst.. Det jag ville ha sagt var ju att allt känns ganksa bra för tillfället.. Bekymmer finns ju alltid men ja... ehm... knepigt jävla bekymmer... haha!! det är en senare historia!!
Allsvenskan är på g!! snart snart snart!!! Är måttligt sugen på att dra ner till Olympia och se die röe lira igen.. Utan alvaro.. men va fan!! Henrik Larsson är kung!! Kan jag snart börja använda min matchtröja äntligen!!
Men först väntar alltså djurgården.. Nu börjar matchen!!!
Kick ass!!!!!



peace out!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lasse

Roligt att läsa om ditt liv i norr, och att du trivs. Lägg ut lite foto ibland om du har möjlighet kunde va skoj o se din lya med omnejd.

Nu blir du avis :) för biljett redan klar till premiären Östra rad fyra.

Hälsningar Lasse

2009-03-30 @ 15:58:04
Postat av: Tim

rad fyra är grejen alltså:) standard!! väldigt avis faktiskt.... foton ska jag ordna!! ska se om jag hittar nåt skoj från nåt äventyr!!

2009-03-30 @ 20:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0