Uppdatering

Shit va länge sen det var jag uppdatera bloggen... varit en riktigt dålig blogg period.. får bli bättring med det!!!
snabb uppdatering... jobbat och festat... börjar väl kunna det där med jobbandet så man vet vad som funkar och inte.. ska göra och inte bör göra.. planering är a och o kort sagt...
Terminens andra och sista hg jobb oxå avklarat. Bästa med alla sådana studentjobb är att efter man jobbar klart sätter man sig och tar några öl ihop. Oavsett vad klockan är. Fantastiskt!!! Så borde alla jobb vara!!
Plugget rullar på det med. Tenta om nån vecka.. Har väl inte alls läst så mkt jag skulle behövt.. Men det kommer tid för sånt med. Lugnat sig med jobbandet så ska nog hinna ikapp det som behövs.
Datorn är igång igen och fungerar som den ska!! Älskar verkligen min lilla dator!! Värsta  i.landsproblemet men ändå.. Stor skillnad mellan en gigantisk extremt gammal och långsam tegelsten och min vanliga nätta kvicka burk.

Kort o gott rullar allt på. Vintern vägrar ge med sig. Min cykel börjar behöva en rejäl genomgång. Så får ta tag i den typ... imorrn...... :) Kallt och jävligt.. spelar på gitarrerna och knåpar gyckel.. Glor på tv, försöker läsa min litteratur.. lagar mat i mitt underbara kök, håller ölen på kylning.. tvättar och städar för sällan och dricker upp ölen.
Min vardag!!

Igår var det födelsedagsfirande för en kompis. Lite kalas hemma i hennes korridor innan ner till HG för vidare party. En härlig blandning av kultingar, läxare och nån glad student. Underbara människor.. En smått galen kväll... Vet inte riktigt vad jag ska skriva för att beskriva på ett vettigt sätt...
Allsång till "stad i ljus" som vanligt vid stängningsdags. Efterfest några timmar.. Traska bort till statoil med en Carro, promenad i kylan, stod o snacka massa och slutligen hemma vid 7...

Ikväll blir det iaf en lugn kväll.. Melodifestival tittande är planerad. Vet knappt vilka som tävlar men får väl ändå se vilka Sverige väljer att skicka till Moskva för att göra fiasko som vanligt.. Uppskriven som fan, förhandsfavorit och landar tillsist på 12 plats!!
Heja Sverige!!




peace out!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Kommentarer
Postat av: malin

Det finns typ inga vettiga sätt att beskriva sånna kvällar på tror jag.. Man får typ låtsas att man kan beskriva dom.. eller nåt.

2009-03-15 @ 02:12:01
URL: http://spindelut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0