Länge sen...

Länge sen jag skrev nåt här på bloggen... 2 veckors vfu är avklarad. Själva vfun har varit kanon. Underbar lärare och härlig klass. Däremot resan till och från Tranås kan man klara sig utan.. bussen går 6,20 varje dag... Lagom till man börjar vakna till liv sätter man sig på ett tåg i 45 minuter.. Men men.. denna gång var det iaf en skola på gångavstånd från stationen jämfört med senast jag hade vfu i denna metropol vi kallar Tranås.

Hur som helst.. Skoj att komma ut i verkligheten lite.. Se hur det går till på riktigt..

Snart tillbaks till skolan och plugga plugga plugga.. Ligger något efter i tidschemat.. Tror att efter jag blev godkänd på senaste tentan slappnar mna av lite för mycket.. Nu har jag mina 75% och får csn till hösten oxå..


annars är det ganska full fart med allt annat oxå.. Börjar närma sig slutet som kulting oxå.. Snart dags för skiftet och vi har massor att fixa inför det som kommer bli galet bra!!! Drar iväg med läxarna och hittar på massa skoj i ett dygn. Lekar, alkohol, massa mat, gyckel i massor och bara trevlig sällskap!! Massa skoj kommer det bli!!


I torsdags var det sista vfu dagen och kravall på kvällen. Först allmänt chill ute i solen bland massa andra glada studenter innan vidare mot mellanfest hos michaela. Fullt ös och dagen efter mådde nog michas soffa sämst av alla... Iaf en bra kväll!! Sova igen missade timmar och sen var det grilla med lite glatt folk. Sol och kött, underbar kombination.

Blev en lugn kväll med film o pizza med zara o andreas! Mkt trevligt!!!!


avslutar med lite foton jag plocka från fb efter önskemål från lillebror!



En panda och en dalmatim i fredligt samspel vid ett vattenhål. Naturens under!!!


Dalatim, Karlsson på taket, Björnligan och Di Leva.. vet aldrig vad man stöter på i backarna på campus...




peace out!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0