Fullt ös!!

I torsdags gick stora flyttlasset!! Det mesta kom med som det skulle och det kändes att man burit runt massa prylar upp o ner, fram o tillbaka... Men jag kom på plats, ruff kom på plats. Sen var det shopping för mig o Zara som med storslagna planer skyndade in på IKEA. Zara hade en tydlig plan på hur det skulle se ut överallt och vad vi behövde för att få till den perfekta hemmainredningen.. Inte riktigt alla inköp gick igenom men jag blev nöjd och tror zara blev det med:) Vi är ju trots allt studenter.. Sen vidare mot inköp av köksbord som en kompis till Malin ville bli av med.
Så nu börjar det liknat nåt här hemma!!

Fredag var det DragKinkyGlamour. En grym fest som Läxmästeriet fixar där man får klä ut sig. Kul folk, mat, härlig underhållning. Vi bjöd våra gäster på både dans och gyckel med stora jubel som resultat.
Hem en sväng innan mellanfest och sen tillbaks till festligheterna på HG.
En lång kväll men ack va skoj det var!!!

Igår var jag o Zara på en dubbeldate hemma hos Chefen o Goran. Goran hade fixat käk och Elin (chefen) tappa upp vin. Björn var oxå med och smög runt och hade det bra tills han åkte på en kloklippning av Elin och sen ville han gå hem.. Lirade tv spel i massor, jag och Goran vann frågesporten killarna mot tjejerna. Vi är fan bäst!
En trevlig kväll som får göras om!

Idag är det dags o göra nytta. Plugga lite, tvätta lite.. osv...





peace out!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sluta ljug, ni vann ju inte alls!

2009-11-15 @ 15:11:34
Postat av: Björn

Så skönt att varea på plats, äntligen.Såg lite vidosklipp på utklädda läxare o hörde några visor, hmm.

2009-11-15 @ 17:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0