Uppdatering..

En uppdatering och kortare resume av förra veckan..
Boende konflikten med studentbostäder har slutligen löst sig.. Men in i det sista kämpa dom med sina regler och bestämmelser för att sätta käppar i hjulen för oss.
Vi var tvungna att lägga ut min lägenhet till allmänheten eftersom jag inte fick överlåta den till Ruff (killen som jag byter lya med). Självklart lyckades en snubbe med sanslöst många poäng fastna för min lägenhet. Så han blev erbjuden den.. Nästa problem var att människan bodde i Shanghai... Men lyckades få tag i snubben (som var svensk) och förklarade situationen. Han var en vänlig själ och tackade nej till lägenheten. Då gick lägenheten vidare ner i listan.. Men eftersom studentbostäder gav Ruff rådet att söka fler lägenheter fick han såklart erbjudande om en annan lya och ströks därmed i listan för min lägenhet som då gick vidare ner i listan till en annan kille som inte ville tacka nej till den..  Krångel krångel krångel!!!
Men min underbara flickvän tände till och efter ett mkt aggresivt telefonsamtal gick dom med på att göra ett mycket unikt undantag!! Så allt löser sig och på torsdag går det stora flyttlasset!!

Farsdag igår!! Grattis igen pappa!!:) Vi firade borta i Valla med Zaras pappa o co. Kom dit på lördagen, fullt ös med fantastiskt god lasange (länge sen), virre på virre och öl till det. Härligt folk!! Söndagen var som sagt lite farsdag firande, önskelista skrivande med småtjejerna osv. innan återresa till Linkan.

Slutligen så... Är snart avskriven från lärarprogrammet. Nu är det projektledning och kognitionsvetenskap som ska få min uppmärksamhet resten av terminen. Än så länge är distans utbildning ganska chill...
Projektledning drog igång i onsdags.. Första uppdraget innebar att jag under 48 timmar skulle lägga upp en kort presentation av mig själv... "Hej, jag heter Tim".. Heavy shit!!!
Men men.. det kommer väl!! Imorrn kommer den första "riktiga" uppgiften!!





peace out!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Björn

Tack för hälsningen!! Kör på med det nya..

2009-11-14 @ 09:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0