vår i sikte?? näääää...

vad har hänt sen sist....
I lördags var det kylrekord i Linkan.. ungefär -28 grader (läs -700) det var.. Dryga 65 år sen det var så kallt tydligen..
Jordens temperatur stiger, isbjörnarna drunknar osv.. Växthuseffelt i hela världen.. Bara Linköping som inte hakat på trenden..
Iaf.. Under denna rekordkyla stod vi tappra läxare ute i kylan för att ta hand om studenter som mindes tillbaka det ljuva nolle-p. Party party, med fulvinsrunda och lekar vilka då läx höll i. Kultingarna presenterades och är alltså nu äntligen officiella. Underbart!!! Så har man alltså blivit farsa på gamla dar.. så kan det gå!! Tiden går undan.. Snart tar våra barn över som läxmästeriet och vi är ett minne blott... Så kan det gå!!!

Musikteorin vars tenta avklarades i fredags- godkänt. check!!
Kognitionsvetenskaps inlämnings uppg- godkänt. check!!
Projektledning, slutbetyg. vg!! check!!
Kognitionsvetenskap tenta o slutbetyg... ???

Jävla kognitionsvetenskap... eftersom dom sackar på att ge betyg på kurser saknar jag 7,5 poäng för att nå upp i antalet poäng som behövs för csn vilket innebär att jag inte får några pengar... arrrrrrrgh..... men men... tack o lov har jag några kronor kvar på norge pengarna så än så länge överlever jag..

Var länge sen jag var så trött som jag är idag... Är inte van att gå upp tidigt... 07,22 var vi på plats på campus för att göra reklam för vår kommande kravall.. Kallt? ja.. trött? ja... lite skoj ändå? ja.. Men det känns som att man får sota för det resten av dagen.. Finns en risk att det får bli en tupplur i eftermiddag.. Kan aldrig sova mitt på dagen men idag finns det en chans.. Zara o Bönie börnie ligger däckade i soffan så får nog snart göra dom sällskap..
Sen är det dags att ta itu med lite ny kurslitteratur... eller skriva gyckel...
Den som lever får se!!:)

Kommentarer
Postat av: Björn

Ja där ser hur det är att vara fader...så växer de upp o försvinner..mera nudlar!!

2010-02-02 @ 21:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0